bebeğim 5.5 aylık doktorum 2.5 3 saatte bir emzirdiğimi duyunca sen bu bebeğe diyet yaptırıyorsun farketmeden dedi. Yani çok besleyip az yediriyor muşum 4 4.5 saat olması gerekiyor muş beslenmeler arasında . Ek gıdaya da başlattı 5 ayda başlatıyormuş kilo alımı iyi ama daha iyi olabilir dedi. Sıklığını da azalt dedi hem sütün de dolar daha iyi doyar dedi. Siz kaç kez emziriyorsunuz günde