Gamzezzzz Bebegimin boynunda soyulma ve boyle buyuk suvilceler var alerji gibi yuzundede kucuk kucuk sivilceler.nedir bunlar bilgisi olan varmi hsnimlar
havva_hira41 Gamzezzzz benim kızımda yeni doğduğunda öyleydi canım bir kaç ay sürüyor isilik sivilce oluyor
AdAyza Gamzezzzz o zaman yenidoğan sivilcesidir , annenin hormonları sütle bebeğe geçtiği için oluyor , çoğu bebekte olur , herhangi bit şey yapmaya gerek yok , kendiliğinden geçer , güle güle büyütün
Nihankuzey Gamzezzzz isilik olabilir benim oglumdada baya sivilce çıkmıştı bi foto atabilsen ayni sey mi bakarim bi
Yavuzunannesii Bizde 18 hünlüğüz bizde de oldu doktorumuz yenidoğan sivilcesi demişti aynen kendiliğinden geçiyor