Kızlar acil cevap verecek var mı kafamız karıştı. Eşimin dişinin biri ara ara ağrıyordu. Bugün yine ağrımaya başlamış biraz şişmiş ve akşam üşütme girdi. 2 mont giydi battaniyenin altında peteğin yanına yattı hala üşüyorum diyor. Başka bi rahatsızlığı yok şükür. Dişten olduğunu düşünüyoruz. Ateşi 37.5 birazdan hastaneye gitcez ama dişe mi gitsek normal acile mi bilemedik.😪