merveyyoruuk Bir türlü geçmiyor ya. Hava makinasıyla ventolin’de veriyorum fayda etmiyor kızlar. Önerilere açığımmmmm🙏🏻🥹
NihalDefne merveyyoruuk ventolini doktorunuz önermediyse sakın vermeyin lütfen 🙏🏻 serum fizyolojikle buhar yapın daha iyi sonuç alırsınız ama çoksa bebişin hırıltısı gün içinde sürekli yapın ve balgam masajı yaparak atmasını sağlayın
Emne41 merveyyoruuk aynısını yaşıyorum 6 aylık bebeğimde en son iğneyle tedavi gördük öyle iyeleşti. 4 yaş Oğlumda antibiyotik dahil hiçbir şey işe yaramıyor. Saldım artık
merveyyoruuk NihalDefne Ventolini doktorumuz önerdi. Ek olarak serum fizyolojik de vereyim o zaman teşekkür ederim 🙏🏻
Monarosa-06 Serum fizyolojik hangi marka aldiniz sizin ne durumda bebeğiniz bziimde aynısı burnunu temizliyorum fakat hala hırılti oluyor merveyyoruuk