fatmanuraslan bizde de vardı doktora götürdüm cigerlerinde hiç bişey yok dedi ama geniz akıntısından kaynaklı öksürük burun tıkanıklıgı ve hırıldı vardı doktor %0.9 serum fizyolojik burnu açar %3 serum fizyolojik balgamı söker dedi nebulizatörle %0.9 serum fizyolojigi uyurken 5cc olarak düzenli bir sekilde buhar yoluyla verdim çok şükür düzelme oldu