Oğlum 1 hafta sonra 4 aylık olacak normalde her saat başı emerdi ama uzun uzun emen bir bebek olmadı hiç bir zaman 5er dakika saat başı şuanda 2 saat bazen 3 saati buluyor emmesi emzirmeye çalıyorum istemiyor ağlıyor bende zorlamak istemiyorum acıkınca emmek istiyor acıkmasıda 2-3 saati buluyor emme zamanı hala aynı 5 dk ortalama memede kalıyor aynı durumda olan var mı meme reddi olabilir mi acaba