kubraf41 Merhaba 3.aya girmemize 2 gün kaldı, Bebelac gold kullanıyorduk sürekli kustuğu için Hipp mamaya geçis yaptık gündüzleri çok uyumazdı şimdi ise sürekli ağlayıp uyumak istiyor nedendir acaba çözemiyorum
beratugayse kubraf41 3. ayda uyanık kalmaları gereken süre 1-1 buçuk saat aralığıdır. Benim minik 1 saat dayanıyordu
110323 Geçiş doneminde olabilir bittiyse rahatlamıştı uyumak istiyordur. Bu dönemde gündüz uykuari çok oneml bol bol uyusun zaten :)