Balpeteklerii Psikopat kocam pantolon veya tayt giyince kalcamin goeunmesini istemiyor kıyafet seçeneğim azdır genelde bu takım genelde tarzım değildir ama sizce çok mu kötü ? Uzun ceket altı rahat bir tişörtle güzel gider dıe dusundum
Forumunsultaniasude Balpeteklerii Salaş kıyafetler çok daha hoş duruyor uzun giymeye gerek bile kalmıyor ☺
hnnl Balpeteklerii yanlış anlama canım da ben erkek olsam bende eşimin tayıt giymesine izin vermem cunku kıskanırım eşimi
Tansukiz Balpeteklerii oldum olası böyle giyinirim etrafım da çok beğenir bence çok tarz 👍 tayt ve kot kadar basit ucuz duran bir kıyafet yok ya
Kahveseveranne Balpeteklerii eğer mankendeki gibi duracaksa alın ama eğer minyonsanız bence güzel durmaz
O1Anne Balpeteklerii sizi kıskanması güzel bence seven sevdiğini kıskanır sizde eşinizin istediği gibi tayt giymeseniizde olur hiçte hoş bir görüntüde olmuyor açıkçası😊🌺