Hanımlar 5 aylık bebeğim var 2 aydır meme reddi yaşıyoruz, özellikle 20 gündür çok çoğaldı ne yaptıysam bebeğimi keyifli emziremiyorum hep bağırış çağırış, 2 dakika zor emiyor. Doyuyor mu aç mi tok mu bilmiyorum. Böyle bi durum yaşayıp çözüm bulan, bebeğini memeye döndüren annelerden tavsiye bekliyorum 🤦🏻♀️ Çok yıprandım gerçekten yardım ederseniz sevinirim