Mavi10 Kızlar kullandığınız memnun kaldığınız bir marka var mı ben iyi bişey arıyorum daha önce aldım istediğim gibi değildi siz hangisini önerirsiniz kullanıpta memnun kaldığınız
UcuBulunamayanBant Mavi10 braun satin hair 7 tek gecerim 13 senedir kullaniyorum bozulmadi ve jilet gibi yapiyor tabi eskiye nazaran o kadar degil suan ama 13 senelik o kadar olsun yani
bananeabiya Mavi10 zamanında braun almıştım ömürlük marka maşallah hala fıstık gibi düzleştiriyor hatta bukle de yapabiliyorum kırık fön gibi. 2009da almıştım zamanında 100 liraydı iyi paraydı hala kullanıyorum.