Mikisss Bebeyim 9aylik ve hala geceleri 3 4 kes beslenmek üçün uyaniyor (mama ile besliyorum)normalmi bu durum?sizler ne durumdasiniz?
kubukub Mikisss öğünlerinde verdiğiniz mama tam doyurmuyor olabilir mi belki o yüzden çabuk acıkıp uyanıyordur, bilgim yok sadece fikir yürüttüm 💓
Mikisss ArvenMom doktor 6aydan sonra gece beslenmesi ne ihtiyaç yok diyor.ama benim bebeyim beslemesem kıyameti kopariyor.
ArvenMom Mikisss yani benim kızım da sadece mama alıyor ben beslemezsem asla uyanmıyo 180 cc içiyor bazen daha fazla