Good_mother 4 sene önce çalıştım , evden değildi ama fark etmez sistem zaten aynı. Çok zordu. Ben çok dayanamadım. Bi operatörün çağrı merkezinde çalışıyordum, sorunlu müşteriler yetmezmiş gibi sorunlu insanlarla uğraşıyorduk iş yerinde. Aynı şirkette başka bi arkadaşım da AÖF bölümünde çağrı merkezi temsilcisiydi o çok rahattı mesela. Sınav dönemlerinde yoğunluk oluyordu bir tek o da basit problemler olurdu genelde. Çalışacağınız şirkete bağlı yani aslında