Minik123m 19,5 aylık 8,5 kilo 😢 bizimki de dehşet iştahsız ama mamayı içiyor. Doktor mamayı kes aç kala kala yiyecek dedi. Bugün hiç mama vermedim sabah beri yarım patates kızartması bir kase çorba ve yarım tabak pilav yedi buna da şükür dedim yani. Sürekli diş çıkarıyor iştahsızlık bundan olabilir ama iki aydır dişte yoktu yine yemedi yine yemedi. Bu arada doktorumuz mama içsede doyurmaz artık onu su gibi düşün dedi sadece vitaminini alır ama kan ihtiyacını işte çinkoyu falan karşılamaz dedi. Gerçekten mamayla doymuyor. Mama içince de üstüne bir kase çorba içiyor yinede. Bir de çocuklar pilav makarna yediği için sebzeyi reddeder dedi. Pilavı makarnayı tamamen yemek yemeye başlayana kadar hayatınızdan çıkarın dedi. Yarından itibaren pilav makarnayı da keseceğim. Bir de oğlum dışarda yemeğe gittiğimizde köfte söylerdik iki tane bitirirdi ama evdeki köfteyi asla yemiyor. Kasaptan köfte alıyoruz onları tek tek buzluğa atıyorum iki günde bir iki tane kızartıp veriyorum ona asla hayır demiyor. Her gün vermiyorum sıkılmasın diye. Kasap köftesi deneyebilirsiniz yani evdekiler gibi olmuyor tadı daha güzel reddetmez belki. Bir de kış ayı geldiği için doktorunuzdan balık yağı isteyin oda boy uzatmaya yardımcı oluyormuş, biz bir sonraki kontrolde isteyeceğiz. İştah açıcı şurup denedik ama işe yaramadı. Burdaki postlarda Zühre ana macununu çok duydum iştah açıyormuş baya onu deneyeceğim doktorumuza sorup. Bizde de durum böyle uzun oldu kusura bakmayın 🥲