Kızım şuan 4 ay 22 günlük. Şu dört ay atağından önce sürekli konuşmaya çalışıyordu sanki agu derdi konuşurken ağzımın içine bakar kendi de ağzını hareket ettirirdi. Ama son zamanlarda bıraktı. Konuşmaya dair hiçbir çabası yok normal mi bu acaba atak yüzünden mi böyle oldu. Yaşayan var mı