İyi akşamlar kızlar🌺
Geçen yıl kızıma çanta ve beslenme almıştım lc waikikiden. Doğru düzgün kullanmadığı halde önündeki desenlerin boyaları gitti çok kötü oldu. Bu yıl anaokulunda küçük bir çantası var onu kullanıyor zaten içine ıslak mendil, mendil ve beslenme kutusu koyuyorum sadece. Başka bir şey koyamıyorum çünkü küçük. Bugün yağmurdan kızımın taytı hep ıslandı ve çanta küçük olduğu için yedek kıyafette koymamıştım. Hazır almışken ilkokulda da kullanabileceğim hacimde bir şey almak istiyorum. Şunları gördüm kullanan var mı? Aslında tekli olanı çok beğendim ama 100 daha verip daha çok malzemesi olan mı alsam diye kararsız kaldım. Hangisini alsam? Yada şu çok iyi kullanışlı dediğiniz marka var mı?

