prensesin_annesii o zaman doyuyodur. Yinede sen bilirsin ama bence mamaya gerek yok şu an daha küçük biberona alışma ihtimali çok yüksek. Egerki alisirsa da emmeyi bırakır diye düşünüyorum. Benim kızımda 7 buçuk aylık, kilosu 7 buçuk civarı doktoru kilosunun alt sınırda olduğunu söyledi ek gıda da yumurta ve kıyma ağırlıklı gitmemi söyledi bı ay sonra bakacak yine aynıysa kan alıp değerlerine bakacakmis ama ben çocuğumu biliyorum karnı doyuyor haraketli bı bebek olduğu için kilo almıyor. Sende bilirsin çocuğun doydugunu o yüzden şahsi dusuncem verme bence. Şöyle düşün bazı insanlar yer ama kilo almaz bebeklerde o şekilde diye düşünüyorum ben