Tazeanne109 3 gündür düşüp geri çıkan ateşi var. dün öğlen düştü tam iyileşti dedim gece uyandı cayır cayır 39.8di calpol ve ıslak bezle düşürdüm. Neşesi keyfi yerinde. Şu an ateşi yok hastaneye gitmelimiyiz ateşi varken mi gidelim
Aylincaliskan Tazeanne109 3 gündür aynı şeyi yaşıyorum güçten düşmüş değildi ama ateşi vardı düşüp çıkıyordu sürekli dün akşam hemen hastaneye götürdüm ve enfeksiyon yapmış hemen ilaç yazıldı ve iğne yapıldı zaman geçirmeden götürün
Papatya14 Tazeanne109 tek başına ateş enfeksiyon uapiuo benim oğlumda hep öyle olur bence götürün ateşinin sürekli inip çıktığını sylerseniz bskarlat
Tazeanne109 Aylincaliskan aaa geçmiş olsun Kandamı enfeksiyon varmış en korktuğum. Şu an ateşi yok mesela gitsek bakarlar mı 38in altındaki ateşe birşey yapmıyoruz demişlerdi
Aylincaliskan Tazeanne109 devlet hastanesini bilmiyorum ben özele götürdüm hemen aldılar boğazında enfeksiyon vardı bizimkinin