Arkadaşlar lütfen yardımcı olun :( kızım 3 yaşında. Ve 3 ay önce kreşe başladı. Kreşe başladığından beridi genzi dolu ve bundan sebep öksürüyor. Doktora acile götürdük antibiyotikte verdiler 2 defa ciğerlerine baktılar ciğerleri temiz çıktı ama bir türlü geniz doluluğu ve öksürük geçmedi. Yarın tekrar doktora gidecez ne yapacam bilmiyorum özellikle geceleri öksürüyor kusacak gibi oluyor ve onun böyle uykusunun bölünmesi içimi parçalıyor lütfen yardım edin başına gelen varsa nasıl geçti varsa öyle bir şey.