Merhaba sevgili anneler. Emzirirken çok canım acıyor ilk başta sonra geçiyor. Emzirme bittikten 10 dk sonra ağrı sızı oluyor sürekli. Emzirmeden sonra sağımda yapıyorum gene aynı. Süt mü doluyor yoksa boşaltamıyormuyum anlayamadım. Emzirme danışmanlığı alan var mı? Ücretleri nedir? Faydasını gördünüz mü?