M-V-Y Merhabalar ☺️ 9 aylık oğlum bir haftadır nezle ve çok fazla burun akıntısı var. Burnu ve yanakları tahriş oldu. Kullanıp memnun kaldığınız nemlendirici kremler var mı?
Sumiree M-V-Y merhaba ecowell kullanıyoruz çok memnunum pamuk gibi oluyor cildi. Mustela kullanmıştım ondan hiç memnun kalmadım
M-V-Y melera şampuanından memnun kalanları duymuştum nemlendiricisine de bakarım ☺️ teşekkür ederim 🌸
M-V-Y Sumiree ben de mustela kullanıyorum şu an ama yüzünü yeteri kadar nemlendirmiyor. Sizin kullandığınız nemlendiricinin tam olarak ismi ne diye geçiyor?
Sumiree M-V-Y mustelayı kendime sürdüm okadar rahatsız oldu ki yüzüm hiç hava aldırmıyor cilde yıkayana kadar çok rahatsız etti şuan kullandığından çok memnunum fotoğrafını atıyım