Yagmuurr06 Bir aylık bebeğim hiçbişey yemesem bile aşırı gazı oluyor. İlk sütü sağıp sonra emzirmemi söyleyenler oldu doğru mudur böyle bişey
Gakkoyenge Benim bebeğimde çok gazlı bende dikkat ediyorum bu konuyu duydum denemedim çünkü o ilk sütte su çok bebeğin su ihtiyacını o karşılıyor gazlı bi bebeğim var diyip kabullendim çünkü bu süreç geçici 🫶🏻