Moms22 https://mutluresim.com/image/nxqPVP https://mutluresim.com/image/nxqKZl anneler merhaba oğlum 17 aylık herhangi bir hastalık geçirmedi şuanda iyi cok şükür ama lökosit düşük çıktı 2 hafta sonra kan tahlili istendi anlayan bakabilir mi internette kötü şeyler yazıyor çooook çok korkuyorum 😔
Mugerrr Moms22 bizimde düşük çıkmıştı doktor bir sıkıntı yok dedi ama oğlum hastaydı. Antibiyotik kullanmıştık daha gribi geçmemişti .
dmlagnr Moms22 valla bir ay önce geçirdi ama 20 gün onvr rota virüsü vuruldu doktor baskilamis olabilir değer normal bunun altına düşerse o zaman sıkıntı dedi
Moms22 dmlagnr 900 falan bizimde haftaya tekrar kan tahlili vericez bakalım bizimde bir ay önce burun akıntısı oldu nezle gibi bende endişeliyim ama hiç bir sıkıntı yok çok şükür kıpır kıpır