Merhaba kızlar 2 çocuk annesiyim. Evlenene kadar hep zayıf biriydim. Çalıştığım için sürekli hareket halindeydim çok güzel fiziğim vardı.55 kilodan yukarı çıkmazdım. Evlendim işi bıraktım vs kilo almaya başladım hamile kaldım 62 kiloydum. Sonra 72 de takılı kaldım 2 sene sonra yine hamile kaldım bu arada zayıflamak için bisey yapmadım. 72 kiloydum 2. Ye hale olduğumda 76 kiloyla dogum yaptım yine 72 ye indim simdi 74 le 72 arası gidip.geliyorum boyum kısa ve goguslerim büyüktü emzirdigim için iyice büyüdü o eski ben yokum. Psikolojim bozuluyor dislerimde kırıldı yaptırıcam kendimi çirkin hissediyorum ama bu psikolojiyle zayiflayamiyorum. Yazın diyete başladım 3 hafta yaptım tekrar bıraktım. Ben çok ozguvenli bi kadındım. Ana şimdi hem kilomdan hemde dislerim yüzünden kendimi kötü hissediyorum. Zayıflamak istiyorum nasik yapabilirim illa diyetisyene mi gitmeliyim.