Bebekligiller 2 yaş 3 yaş etkinlik kitabı geliyor. İçeriğine baktığımda kızıma sanki yaşına göre ağır biraz ama trendyolda herkes olumlu yorum yapmış. Almalı mı? İlerde faydası olur belki
metehaninannesiiii Bebekligiller benin oğlum suan 26 aylık 2 yas etkinlik ogluma agir gelir ama ilerde rahat bir sekilde yapar ben almayi düşünüyorum
Bebekligiller metehaninannesiiii benimkide de 16 aylık. Ama eşleştirme var. Kalemle çizilen şeyler çoğunlukla. Onun yerine dikkat çeken şeyler olmalı
Bebekligiller Noname21 benimki şuan yırtar mesela. Acaba dedim daha 2 yaşında olmadığı için mi 🤔 demek ki yaşına göre biraz erken
metehaninannesiiii Bebekligiller cocuktan cocuha degisir tabu illa 2 yasinda yapacak diye bisi yok alin 4 5 yasinda kullanir
Bebekligiller metehaninannesiiii içeriğini beğendim. Bimde kalmaz zaten 😂 internetten almayı düşünüyorum. Faydalı olacaksa alayım
metehaninannesiiii Bebekligiller kendi sayfalarında da ayni ama ekstradan kargo parasi var tabi 🤣ben bimin kapisinda beklemeye alisigim
Bebekligiller metehaninannesiiii bu soğukta bekleyemem valla 😂 ben bide gece nöbet tutuyorum asla 9dan erken uyanamam ki 🤦♀️