Benim bebeğim de çok gazlı. 3 gündür bir yemek kaşığı toz kimyonu bardağa koyup üstüne sıcak su ekliyorum biraz demlendikten sonra içiyorum faydasını gördüm çok şükür gazını çıkartıyor. Onun haricinde doktorumuz Nurse Harveys gaz damlasını söylemişti sabah akşam onu içiriyorum