Busrasahin12 Kızlar aranızda kurutma makinesi kullanan varmı hangi marka kullanıyorsunuz çok kararsız kaldım hangi markayı alacağıma
Busrasahin12 Deletedmom_110 servisinde sorun yaşadınız mı hower da genelde servis sorunu çok yaşanıyormuş
sirinpatates Busrasahin12 arcelik kullanıyorum tüm beyaz eşyalarım arcelik memnunum 9 kg isi pompalı sesi normal yüksek Bi ses yapmıyor
Cey__35 Ben 2018 de Vestel aldım 7 kg daha doğrusu annem televizyon almıştı yanında indirimli geldi o zaman almıştım ama kaç senedir hiç sorun yaşamadım tabi yeni çıkanlar daha güzeldir
plakayerli Busrasahin12 hooverin bence performansı iyi ama malzemesi çok kaliteli değil (hoover kullanıyorum). Yani bütçeniz varsa daha iyi klasik markaları alabilirsiniz. Ama o kadar veremem diyorsanız hoover iş görüyor