Kızlar 2 yaşındayız şuan. 1.5 yaşından beri kızıma bişiler oldu yemek seçiyor et tavuk balık asla ağzına almıyor sabah 1 yumurta peynir zeytin vs klasik kahvaltı yapıyor aralarda atıştırıyor kuruyemiş hurma vs öğlen çorba akşamda sadece çorba ve yoğurt. Asla ana yemek yemiyor ne denediysem olmuyor kabul etmiyor. Yeterli beslenemiyor gibi geliyor. Kilo sıkıntımız yok bu arada. Akşamları sürekli pilav makarna mantı istiyor sadece onları yiyor. Napcağımı şaşırdım üzülüyorum. Bana lütfen bi yol gösterin et yesin istiyorum hadi balık yağı içiyor balığı zorlamıyorum ama geri kalan kısımları napcam bilmiyorum