Epilasyon paketi almıştım daha evlenmeden önce hamile kalınca gidip dondurdum doğumdan hemen sonra gelen dediler ama gidemedim bebeğim küçük bedenim ağrıyo diye gitmedim bugün aradım işte dondurdum devam etmek istiyorum yine gelip haber vermeniz gerekiyordu dedi bana böyle bişey söylemediler 5 6 seansım daha kaldı böyle hakları varmı parasını peşin vermişim ama haber vermediğin için giremezsin diyor gidip konuşucam ama sizinde fikrinizi almak istiyorum