Biz kullandık bebeğim çok gazlıydı gündüz ve gecesini aldık, Yalnız içerik olarak yurtdışı farklı olabilir demişlerdş yurtdışında birinden rica ettik aldırdık, Bebeğime iyi gelmişti şuan bıraktık Biogaia ile birlikte kullanıyorduk,Bir de acı elma yağını tavsiye ederim ayak altlarına masajla ovalayarak sürün ,Ama tabi doktoea sorun