_kuzucuki ben daha önce de size yazdım buldunuz mu diye yok demiştiniz nerde oturuyorsunuz ben maşukta oturuyorum da ama benim de çocuğum var eşime destek amaçlı hep bi işler bakiyom eşim burda asker maşukta oturuyorum ben ocağın 13 de benim de oğlum 1 yaşına giricek