Arkadaşlar bugün emzirme danışmanından destek aldım bana 2 saate bir yarım saat bir memeni vericeksin sonra 2 saat sonra diğer memeni yarım saat dedi sağmıycakmışım sağmazsam mastit olmam mı ben anlamadım gitti her gittiğim yer başka bişe diyor kimi diyor sağ kimi diyor sağma sizce ne yapmalıyım. Bu arada bebeğim 1 aylık