senapulim ben organizasyona çok karşıydım ve açıkçası beceriksizim de böyle süsleme konularında o yüzden kutlamam ya falan diye düşünüyordum ama en son dayanamadım internetten bir şeyler satın alıp kendi çapımızda minik bi kutlama yaptık birkaç akraba anneanne babanne dedeler falan. Yıllar sonra gösterecek bir foto olsun bence hiç değilse, ama abartılı süslemeye gerwk yok ona verilecek parayla kaydadeğer bi şeyleralabilirsiniz çocuğunuza😇