Merhabalar herkese 6ay 10günlük bir Eylül’üm var 3haftadır ek gıdaya geçmeye çalışıyoruz yiyoruz ama bi gün var bi gün yok yiyoruz şu 1haftadır hiç yemek istemiyodu kaşıkla veriyodum ne verirsem reddetmeye başladı elimle yedirmeyi denedim ve o şekilde yemeyi kabul etti iki gündür bu şekilde yiyo problem çıkarmadan bi sebebi varmıdır sizce yada aynı problemi yaşayan bi şekilde kaşığa geri döndürebilen ve uyku problemi memede uyumak istiyor sürekli bununla ilgili neler yaptınız önerileri bekliyorum herkese iyi bebiş bakmalar <3