Dyglilaa Balıkesir’de deprem olmuş 4.6 şiddetinde İstanbul’dada hissedilmiş. İstanbuldayım ama hissetmedim. Hisseden oldumu? Bu arada Balıkesir’de yaşayan annelerimize geçmiş olsun
Dyglilaa Bernazeynep hayalperest_ MuhammedAmine Ygtek Derinimmmm0403 seymazgr Thesra Aass Emel16 Mlktrhn Deletedmom133 Efe34 Minikbebis Emel16 Gundogduu Deletedmom55 Deletedmom41 Minikkuslar Gari_de_Gari Uzunkirpik1728 AselElcin Uzunkirpik1728 Mihrimahimmmmmm Deletedmom133 Srfnr1 Oglusum5357 Merve1705 Elifn MELTEMEB Flzsarem [silindi] Cren allah beterinden sakınsın kızlar cidden hissetmedim ama ilk depremde çok korkmuştum bebeğimle tek yakalanmıştım şimdi hissetmeme rağmen gene korku girdi içime😞 gene olurmu die. Önceleri asla korkmazdım ama evladım olduktan sonra korkar oldum yanımdan 1 dk bile ayıramıyorum eşim işten geldikten sonra işlerimi hallediyorum. Rabbim bizi evlatlarımızı herkesi kötülüklerden büyük depremlerden korusun🙏 İnşallah devamı olmaz. Herkese çok geçmiş olsun
Ozlemssurucu Derinimmmm0403 evet bende manisada yım çok net hissettim bebeğime süt içiriyodum elim ayağım boşaldı çok korktum
Emel16 Dyglilaa yaa gerçekten mi ben bursadayım bebeğimle ilgilenirken hissettim Ama deprem mi yoksa balım mı döndü emin olamadım çok kısa sürdü çünkü.Allahım hepimizi koru yarabbim
Dyglilaa Efe34 esenyurttayım hissetmedik ama Beylikdüzü’nde arkadaşım var eşi hissetmiş bizde Beylikdüzü’ne yakınız ama dediğim gibi hissetmedik
Emel16 Deletedmom133 ay iki kere mi olmuş bir de birini hissettim ben Bursa’da, ikinci olanı hissettim
Deletedmom41 Emel16 evet iki kere olmuş kandilli rasathanesi sayfasından baktım 4 şiddetinde ikincisi Allah yardımcımız olsun
Gundogduu Dyglilaa iyiki hissetmedim eşim işte tek basimayim çok korkardım vallahi şuan da korktum ama hissetsem daha kötü olurdum
Deletedmom55 Dyglilaa Bursa dayız çok hissettik her seferinde panik atağımı atlattım sanıyorum ama depremde hortluyor yine
Dyglilaa Deletedmom55 bende tam ilk olanı atlattım derken gene olması korkuttu. hissetmedim ama İstanbul ve deprem kelimesini duymam bile yetti bana gene korkular başladı
Uzunkirpik1728 Minikkuslar yaa gerçekten mi çok hissedildi.. benim ailem orda yaşıyor kavaklıda çok mu sallandı💔
Gari_de_Gari Dyglilaa anamm ben hissettim ya zaten çok korkarım oturduğum yerden kalkamadım psikolojim bozuldu sürekli sallanıyor gibi hissediyorum kendimi