limonkolonyasi Sevgi_veysi ben şimdi baktım benimki 3694 müs ve tam 5 haftalıkti beta çok yüksek çıkınca ikiz gebelik olabilir deniliyor öyle olabilir mi acaba
Elisaltintas Sevgi_veysi 5 haftalıkken 12000 çıktı beta değerim ve doktor ikiz olabilir değerin normale göre çok yüksek dedi keseye bakınca tek olduğu anlaşıldı ☺️
Sevval1507 Hafsa49n değilmiş ki doğdum canım😂😂ayrıca beta haftaya göre değil son adet tarihine göre belirlenir yani ne zaman tuttuğuna bağlı arkadaşım 35 ile öğrendi 4. Haftada
Glrmila Degerim 50.000 cikmisti hemsire şok bizim cihazimiz 50.000 e kdr ölçüyor ilerlemis bir gebelik sizinki acilen bir muayene olun demisti🙈 9 hafta 4 günlük ogrendim