miray8 Dün 2 ay aşısı yapıldı 3 aşısını birden oldu ama aşı olduğundan beri sürekli kusuyor emdiğini de kusuyor yan etki mi olabilir yoksa farklı bişey mi bilmiyorum yaşayan var mı acaba