Selam anneler.bebeyim 9 aylik.geceleri 3 4 defe yemek için kalkiyor.(mama veriyorum)doktor yeməyi kes artık.6 aydan sonra geceler bebeklerin yemek yemeleri doğru diyil diyor.ne yapa bilirim ki? 2 saat araliklarla yemek için ağlıyor,vermeyince çığlık atıyor.yorumlariz benim için çok deyerli.💜