annesininkuzusu27 Yeni yeni ayakları üstünde durdurmaya çalışıyorum, bir ayağını basıyor diğerini hemen çeviriyor basmıyor. Normal mi?
Vina3 annesininkuzusu27 biz 8. Aydayız doktor yeni başlattı ayak üstüne durdurmaya o da 1-2 dk dedi. 6 ay çok erken değil mi
Artemiss_ annesininkuzusu27 6. Ayda desteksiz oturtmaya başlıyorsunuz ayakta durması anca 9-10 aydan sonra.. çocuğu ayakta tutarak ayak bacak yapısını bozmayın. Bırakın kendisi keşfetsin zaten kalkmaya hazır olunca tutunup kendisi kalkacak o zaman ayak yapısına basmasına bakarsınız
Melovealp 6 ay henüz çok erken ayak üzerinde durması için.Her bebeğin gelişimi farklıdır ama 6 ayda erken bence.Daha anca desteksiz oturmaya filan başlar.
annesininkuzusu27 Vina3 ufak denemeler yapıyoruz 1-2 dk bile değil anlık zıplama gibi. O aralıkta fark ediyorum birini içe döndürüyor