Aselimmm52 oraya da gittim geçen sene
gayet güzel aslında öğretmenler cocuk psikologu ve oyun terapisti
3 yaş öncesi için çok ideal ama süresi az, 1,5 saatti yanlıs hatırlamıyorsam
şuan gittiğim yer 2,5 saat öncesi diye daha iyi geldi bana birde oranın ulasımı biraz zor yağmurda falan yürüme mesafesi var bayağı