brglllckrrr Kızlar oğlum 4ay 10 günlük bugün farkettim beyazlık var sizce diş mi ilk diş altta çıkmıyormuydu üstten çıkmış bu doktorunada attım daha dönmedi sizlerede sormak istedim bebeği ilk üstten diş çıkaran varmı aranızda acaba
Elifelibass brglllckrrr Benim kızım da 4 Ay 6 günlük alt dişler çıkacak dedi doktorumuz 4.ay kontrolüne gittiğimiz de beyazlık var ve şişmiş sürekli eli ağızında çok kaşınıyor sanırım
Mertveannesi2211 brglllckrrr diş sırası değişiyor bizim ilk altlar çıktı ama üstte ilk yanlar çıktı normal denmişti