Kızlar bugün bir okul ile görüşmeye gittim meslek lisesi öğretimi alt katta anasınıfı var 3 buçuk yaş sonrası alıyorlarmış aylık yarım gün 1.500 tam 3.500 TL miş aşçı olacakmış kahvaltı ve yemek için evden beslenme çantası istemiyorlar ihtiyaç listesi verecekler kırtasiye ve hijyenik malzemeler için sabah ve öğrenci olarak sınıf kapasitesi 12 kişilik tek sınıf başka yok ingilizce gibi ders yok oyun etkinlik olacakmış okul tadilattan yeni çıktı hiç birşeyi tam oturmamış o yüzden sömestır tatilinden sonra vereceğim benim maksatım sosyal bir çocuk olsun istiyorum çünkü değil vermesem mi diyorum karar veremedim daha