Kızlar grip oldum doktor serum takti 4 5 saat sonra sağ sütünü dedi ama ben 2 gün oldu tek 1 gögusumu yeterli sağdiğimi düşünmüyorum makineye süt gelmiyor ellede çok çıkmadı belli bir süre geçince ilacın etkisi belli bir süre sonra azalır mi yoksa daha çok ugrasayim mi sizce