Anne2105 Fanus gibi birşeyde oksijen alıyor, entübede biraz kaldı sonra çıkardılar sonra tekrar entübe edildi. 4 gün küvöz içi oksijen alıyordu. Bugün biraz kötüleşmiş o yüzden fanusa geri dönmüşler. Bizde de beslenme sorunu var, sanırım anne sütünü tam tolere edemiyor. Karnı şişiyor. Beslemeyi kesiyorlar. Şu an ilk defa 11 cc sütü alıyoruz. İnşallah beslemeye devam edebilirler.