Nilay_80 Kızlar 18 ay oldu doğum yapalı ama hala hamile gibi göbeğim var ne yapabilirim yardım edin. Sıkılaştırıcı jel kullansam işe yarar mı?
ecrinreyyan Nilay_80 İlk doğumumda güzellik merkezine gitmiştim sıkılaştırmak için. Bayağıda incelmiştim. Fakat son bi cihaza girecektim o esnada hamile kaldığımı öğrendim. Şimdi 2. Yi doğurdum 3 aylık oldu anki 6-7 aylık hamile gibiiyim