Merhabalar sezeryan dan sonra karin bölgemde geçmeyen şişkin damarlar oluştu zayiflayinca geçer dedim ama 1 yıl oldu geçmedi deri altında dokunuldugunda ağrı vs yok abse gibi değil damar kabarmış gibi..bugün aile hekimi ne gösterdim kalp damar a gitmemi önerdi varis olduğunu söyledi noralterapist e de gidebilirmisim evde bazı egzersizle de geçermiş bunu yaşayan birileri var mi?çözüm olarak ne yaptiniz