Tugboooz Dün Sağlık ocağının vermiş olduğu kan ilacını bebeğime verdim.aynı gün ateş ve huysuzluk oldu.Bu sabah yine ilacı verecekken tarihine baktım ve tam bir yıl geçmiş.Rahatsızlığı bundan olabilir mi ve nereye şikayet etmem lazım
lilanasi Tugboooz geçmiş olsun büyük ihtimalle tarih geçmiş diye rahatsızlanmistir bı saglik ocağı ile konuşun
Meri-Meri Tugboooz ay inanmıyorum kesinlikle peşini bırakmayın nereye edebiliyorsanız edin çocuğun rahatsızlığı bundandır büyük ihtimalle kusma oldu mu . Zaten sağlık ocağının verdiği ilaçları kullanmayın özel alın ilaçları d vit demir ben ocean marka kullandım fikir olur sizede belki .
Tugboooz lilanasi teşekkür ederim sağlık ocağı ile görüştüm depolarını kontrol Edip ilaçları kaldıracaklarını söylediler
lilanasi Tugboooz neden dikkat etmemişler bunu da sorsaydiniz keşke ne ayıp ya kontrol etmek için illa bı çocuk hastalanmali mi. Şikayet etme hakkın var gerekli yerlere şikayet et bence