Merhaba sevgili anneler 16 ayın içerisinde bir kızım var dünden beri sütten kesmeye başladım yara bandı yapıştırdım gördükçe bırakmaya başladı biraz ağlasa da duruma alışıyor gibi fakat benim göğüslerim taş gibi oldu annem sürekli nemli bez sarıyor sağmama izin vermiyor tekrar artar diye fakat arkadaşım 2-3 kez sağmak zorunda kaldığını söylemişti ateşim çıkar diye korkuyorum makineyle sağsam mı sağmasam mı çok kararsız kaldım sizlere sormak istedim ateşim çıkmadan süt düğümlenmeden bu işi nasıl çözebilirim