Merhaba uyku eğitimini 4.ay bittikten sonra alabilirsiniz şu an çok erken. Emzirme eğitimi ben aldım, amacım silikonu bıraktırmaktı ama açıkçası youtubeda her yerde bulabileceğim bilgiler verildi bu yüzden çok elzem değil bence. Biraz youtubeda araştırma yapın video izleyin birkaç deneme yapın eğer yol katedemezseniz o zaman emzirme danışmanlığı alın bence ama uyku eğitimi için çok erken