Kızlar 3 ay 5 günlük bir bebeğim var ve neredeyse 1. Ayından beri burnunda hiriltisi var nefes alıp vermesinden sıkıntı yok uyurken hırıltı sesi gelmiyor fakat uyanıkken emerken sürekli hırıltılı burnu dolu gibi sanki doktora da gittik izotonik serum verdi ama canımı sıkmaya başladı sizlerde de böyle olan varmi