Cey_lin13 benim kızımda hiç emeklemedi, 1 yaşında biz kaldırıp yürütmeye çalıştık sonra alıştı ama kendi kalkamıyordu oturduğu yerden biz kaldırırsak yürüyordu sonra 15.ayının sonuna doğru kendi kalkmayı öğrendi turunarak mesela öyle sıralaması emeklemesi falan olmadı hiç